smashin

Uploadet 11. marts 2014

Optaget marts 2014

Vist 1667 gange, downloadet 1 gange

tæt på Starogard Gdański, Województwo pomorskie (Rzeczpospolita Polska)

10 marca 2014

czerwony, pieszy szlak Jezior Kociewskich

szlak niedawno odświeżony, farba błyszczy

1. Wyjazd ze Starogardu: do Kolincza. Kilka zabłądzeń - częste braki strzałek na skrzyżowaniach i rozwidleniach. Oznakowanie na przejściu przez "berlinkę" - masakra. Na rowerze łatwo zgubić szlak, ale problemy były tylko na tym odcinku.
2. Kolincz - Szpęgawsk: słoneczny przejazd polami.
3. Szpęgawsk - Żygowice: dzięki tej części przysługuje ikonka MTB. Ścieżka wzdłuż jezior: Szpęgawskiego i Zduńskiego. Świetna trasa i warto tu wracać.
4. Żygowice - Trzcińsk: do Skarszew nie miałem już czasu jechać. Prosta trasa. Wieża telewizyjna nie raz kusiła, i dopiero teraz udało się zajechać na tę górkę.

Powrót do domu: już nigdy nie będę wracał "trąbkową" szosą - obczaiłem polną drogę przez Janin.

Wiosna przyszła. Latają pierwsze motyle - latolistki cytrynki. I muchy wpadają już do gęby...