Vist 313 gange, downloadet 1 gange

tæt på Seva, Catalunya (España)

Des de Seva a Tona, per camí de sorra. Des de Tona a Vic pel lateral de la C-17. Un cop a Vic agafem el camí de Sant Jaume fins arribar a Calders. Quan hem arribat a calders hem agafat la carretera direcció Sabadell, fins que hem trobat un trencant a la esquerra que indicaba Monistrol de Calders. A partit d'aquí, fins a Granera (pujada molt forta) pasant per una carretera estreta encimentada, la qual circulen pocs cotxes. A partir del poble de Granera hem seguit pujant (pujada encara més forta per un camí de terra), fins que hem arribat a la carretera que va de Castellterçol a Granera. Un cop engantxem aquesta carretera es tot baixada fins a Castellterçol. A partir d'aquí hi ha pujada més suau, fins al coll de la Pullosa (al costat de les antenes de Collsuspina). A l'alçada de Castellçir s'agafa un camí de terra no asfaltat, però ample fins al Coll de la Pullosa. Un cop aquí hem baixat per carretera fins a Tona. I un cop a Tona he agafat un camí asfaltat, primer i després de terra fins a Serrabardina (Seva).