• Foto af Sant Sadurni d'Anoia - La Llacuna - St. Sadurni

Uploaded 8. december 2013

Recorded december 2013

Vist 1102 gange, downloadet 22 gange

tæt på Monistrol de Noya, Catalunya (España)

Sortim de sant sadurni direccio les caves Agusti Torelló agafem una pista ample de baixada fins a la cruïlla de Can Cardús, seguimt direcció Segura Viudes i arrivem a Torrelavit. De Torrelavit fins a Sant pere (cami de les hortes).De sant pere a Sant Quinti per la carrerada.Travessem el poble i anem cap als paviments Canigo per afafar la pista de pujada que ens portarà a Sant Joan de Mediona, corriol estret per la carena i trialera de baixada fins a travessar el riu i agafem el cami enquitranat que arriva a St. Joan.
De Sant Joan sortim del poble per cal Xombo i travessem la riera de Mediona seguim fent un tram de carretera BV-2136 de 200 mts per agafar una pista a l'esquerra aquesta pujada es llarga i exigent amb rampes dures i terreny en mal estat, hi ha moments que es perd la tracció, la pista passa pel cami de la serra de la costa fins a la serra de la Llacuna.Un cop a dalt, baixarem per una trialera tecnica fins a la font Cuitora (aigua) i d'aqui pel cami dels diposits fins a La Llacuna. Despres de creuar el poble seguim per carretera i ens desviem a la dreta cap a la Serra de Fontfregona, Can Xixella i despres forta pujada amb molt desnivell i pedra en alguns trams , arribem a la carena que ens portarà fins a rofes . A partir d'aqui algunes rampes amb pedres i abans de arribar a la Serra de Feixes i desde aqui baixada constant amb un tram de corriol espectacular fins a la carrereta d'arrivada a Sant Joan de Mediona. Sortim de Sant Joan en direcció a la riera que porta a Sant Quinti, però degut a que baixa molta aigua agafem direcció al Castell de Mediona per una pista asfaltada amb rampes bastant fortes. un cop a dalt descens per pista enquitranada fins a Sant Quinti.
A partir d'aqui la ruta es fa mes rodadora fins a sant sadurni , tot i que queden alguns desnivells pero menys destacables .