adri caro

2,3
4,5

Vist 27 gange, downloadet 0 gange

tæt på Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

A sigut una ruta fácil no era molt dificil, per sortir una estona a la montaya i fer una mica d'exercici está be
træ

Árbol

El pi d'en Xandri es un pinyoner esta situat entre Sant Cugat i Barcelona te 200 anys i la como del arbre es de 23 de diametre

Camins

Justament al començar la ruta ens trobarem dos camins un que tira pero a l'esquerra i un alter que va recte, nosaltres tirarem direccio Can Borell

Fuente

Pero abans de arribar hi ha dos camins un a l'esquerra i un altre recte, seguim recte canviant marxes perqué ve una pujada vastant pronunciada
Kryds

Aquí ja no tirem recte sino a l'esquerra que hi ha una baixada i ens trobarem ambiente la masia de Can Borrell

Fuente

Can Borrell es una masía catalana ara safet un restauran te un pi perqué te un significat si te un es que nomes es pot menjar, si te dos pots menjar i dormir un día i si te tes pots menjar i dormir mes dies tambe te un rellotge de sol a la part mitjana de la masia
Kryds

Despres anirem rectes fins encontrar un cami a la esquerra o recte tornarem a seguir recte

Fins arribar a un altre dos camins un que segueix recte per Sant Medir o el de la dreta per a Can Jener agafarem el recte per pasar per Sant Medir

Fuente

Sant Medir es un santuari situat en la Serra de Collserola(Sant Cugat) cada 3 de març se celebre la tradicional trobada Sant Medir

Cami

De Sant Medir tirarem capa baix ambiente conta que hi ha una baixada i al final una cadena pasarem la cadena i anirem recte

Fuente

I ja em arribat a Can Jane es una masía catalana on avui en día donan de dinar i de manjar i tambe te animals con cabras, galls, palomes i estruços
Kryds

Baixarem ja fins a baix que ja es tot baixada fins el pi d'en Xandri

Seguirem baixant
Kryds

Fins arribar un altre vagada a Can Borell i pujarem per on abans hem baixat

Fuente

Seguriam baixant ya queda molt poc pero arribar al pi