davecr

Optaget

maj 2022

Live Tracking

Del din placering med venner og familie under en aktivitet.

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Live Tracking Live Tracking
Del

Vist 79 gange, downloadet 4 gange

tæt på Banyoles, Catalunya (España)

Ruidellots - Castell de Palol de Revardit - Bòbila d’Ermedàs - Can Ramió - La Mota

Enllaç web oficial: https://turisme.plaestany.cat/item-turistic/ruta-3-can-ramio-i-la-mota/

La ruta l'hem començat a Banyoles i hem enllaç amb la ruta número 3 a Camós.
Ruta molt maca i dura, quasi 1000m de desnivell positiu en trams a vegades bastant trencats i 3h de durada.
Hi ha una falta de senyalització en alguns punt que pot portà a perdre el recorregut .El track oficial en alguns punts no coincideix amb la senyalització que un troba ( sobretot per la zona de Palol), els triangles amb el número 3 dins.
La baixada des de la Mota per la carretera és una llàstima, sobretot per aquells que ens agraden el corriols, seria un punt important a millorar i evitar una mica d'asfalt. I ara bé, en el punt més alt no espereu vistes, no es veu res, vas pel mig del bosc. No passa pel mirador!!