Vist 769 gange, downloadet 6 gange

tæt på Sant Just Desvern, Catalunya (España)

Corriols i trialeres (20%) Pista (60%) Asfalt (20%)

En 3 etapes vam fer amb l'albert una sortida de traca:

- 1a etapa (Sant just- Sant Pere, 60km +1800): per asfalt entrem a la Serra de Marina i agafem pista de pujada. Continuem còmodament amb alguns corriols i com la nit se'ns va tirar a sobre i amb tot el que ens quedava, vam decidir acabar retallant temps per asfalt. Només era l'escalfament.

- 2a etapa (Sant Pere- Sant Esteve Sesrovires, 123km +3400): el plat fort de la sortida. Sortim en direcció al Montseny i anem fins a Roca Centella. Anem a Aiguafreda i a partir d'allà seguim la Matagalls-Montserrat. Primer pujada dureta als Cingles del Bertí amb trams de trialera i 3 pujades més de consideració per superar la serra de Sant Llorenç del Munt i l'Obac. Ja a Monistrol carretera i a descansar.

- 3a etapa (Sant Esteve Sesrovires- Sant Just, 45km +800): Després d'una bona dormida tranquilament baixo pel riu Llobregat amb les cames completament de fusta. A mesura que m'acosto a Collserola el cuquet de sumar una altra serralada a la ruta em fa fer una petita incursió a la muntanya per rematar un cap de setmana de somni.