Vist 2672 gange, downloadet 75 gange

tæt på Reus, Catalunya (España)

Reus-Riudoms-Montbrió-Riudecanyes-Castell d'Escornalbou-Argentera-Duesaigües-Riudecanyes-Montbrió-Riudoms-Reus. La baixada del castell d'Escornalbou a l'Argentera per un sender/trialera que te alguns trams que s'han de fer a peu.

4 kommentarer

flonjall 08-06-2014

Feta avui, amb una prèvia tb. molt guapa: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2781558

Gràcies per les teves rutes i videos!!!

flonjall 08-06-2014

Gran ruta. El camí del Castell a l'Argentera encara té el cartell de prohibit a bicis.... Ja se sap, el món no és perfecte....

Jo opino que es van "passar". Es pot conviure amb qui va a peu i no crec que les bicis de baixada erosionin com una moto de pujada...

• Foto af Reusenc

Reusenc 15-06-2014

Moltes gracies pel comentari Flonjall! A veure si jo recupero la forma i faig alguna de les rutes que tens, que son molt interesants!
    Respecte al tema de prohibició, totalment d'acord

flonjall 19-06-2014

De res home! Això de la forma... jo, com a "dominguero-excursionista" que no aspiro a molt més que conèixer nous camins i corriols i gaudint damunt la bici, crec que encara no l'he trobada mai... Però la continuaré buscat, ha,ha!

Si algun dia vols fer-ne alguna en companyia, encantat (alarrull@gmail.com)

Sobretot, no deixis de fer vídeos, que fan venir ganes sempre de fer les teves rutes!