Tid  5 timer 59 minutter

• Landskab

8,8

Vist 5160 gange, downloadet 250 gange

tæt på Puigcerdà, Catalunya (España)

Des Puigcerdà, vam sortir pel Sud i anem a buscar Fontanals de la Cerdanya o el que és el mateix els pobles de Queixans i Urtx, els vam visitar i vam continuar per la GIV-4033 cap al Castell que hi ha a l'entrada de la carretera que va a la Molina, per després arribar a Alp.

Aquí vam descobrir un camí que seguint a distància la E-9 arribem a la GI-404 que et porta a Das, i que passant pel centre del poble cap a l'Oest i el Sud condueix a Urus.

Des d'aquí ens acostem a l'E-9, la passem i a uns 100 metres a l'esquerra comença un camí rural, que per camps, corriols i prats, no sense deixar de creuar filferros elèctrics acaba a Prats.

Seguim cap a Sanavastre i Soriguerola, on hi ha un rètol que t'indica Queixans pel Segre, però en temps de desglaços millor no seguir-lo i continuar seguint els rètols informatius a Puigcerdà, principi i fi d'aquesta ruta per terres ceretanes

Desde Puigcerda, salimos por el Sur y vamos a buscar Fontanals de la Cerdanya o lo que es lo mismo los pueblos de Queixans y Urtx, los visitamos y continuamos por la GIV-4033 hacia el Castillo que hay a la entrada de la carretera que va a La Molina, para luego llegar a Alp.

Aquí descubrimos un camino que siguiendo a distancia la E-9 llegamos a la GI-404 que te lleva a Das, y que pasando por el centro del pueblo hacia el Oeste y el Sur conduce a Urus.

Desde aquí nos acercamos a la E-9, la pasamos y a unos 100 metros a la izquierda empieza un camino rural,que por campos,senderos y prados, no sin dejar de cruzar alambres eléctricos termina en Prats.

Seguimos hacia Sanavastre y Soriguerola, donde hay un letrero que te indica Queixans por el Segre, pero en tiempo de deshielos mejor no seguirlo y continuar siguiendo los letreros informativos a Puigcerdá, principio y fin de esta ruta por tierras ceretanas.