Tid  4 timer 12 minutter

Recorded juli 2013

8,7

Vist 9264 gange, downloadet 772 gange

tæt på Olot, Catalunya (España)

Olot/Parc Espuña-Bonavista-Can Serra-Boratosca-Cal Gall-Can Maia-Cal Sec-Can Païssa-Can Toca-Mas Blanc-Pkg Can Serra-Pla de Maçandell-Volcà del Croscat-La Sagrada Familia-Font de la Trinitat-Pla de Godomar/Oratori de Sant Ignasi-Can Xel-Sant Miquel Sacot-Mas del Prat de la Plaça-Can Jordà-Can Païssa-Can Maia-Pla de Sant Miquel del Corb-Veïnat de Pocafarina-La Codella-Font de Sant Roc-Par Espuña/Olot.
Temps efectiu: 2h.40'
Volta fácil i fresca que permet recòrrer La Fageda d'en Jordà, veure el volcà del Croscat i pujar fins a Batet, tornant per la Vall del Corb, sense desnivells importants.
Mas_del_Prat_de_la_Plaça

11 kommentarer

• Foto af anamdamu

anamdamu 02-09-2014

Ruta fácil, recorrido que permite ver un entorno privilegiado i fácil de seguir. Para mi gusto demasiada pista asfaltada, aunque es cierto que le da mucha alegría. Recorrido que recomiendo plenamente. Gracias Rianel por compartirla

• Foto af belerofonte

belerofonte 26-04-2015

Bonita ruta

RIANEL 28-04-2015

Gràcies per la valoració. La Fageda és una zona fantàstica tot l'any.

• Foto af Eduturo

Eduturo 27-09-2015

GENIAL RUTA!!!!!! Perfecte escenari! Gracies per compartirla!

• Foto af Sucanda extrem, delegació Maresme

Sucanda extrem, delegació Maresme 26-02-2017

Felicitats per la ruta! Ha estat genial.

RIANEL 02-03-2017

Moltes gràcies per la valoració. L'espai entre La Fageda i Batet, és un lloc que a nosaltres ens agrada molt. Celebrem que us hagi agradat la ruta.
    Penseu en fer-la quan hi hagin colors de tardor.
    Bones pedalades!

• Foto af Albertnsoul

Albertnsoul 01-05-2017

Ruta preciosa, la recomanaria totalment. Això sí, advertint que hi ha algun tram pedregós o amb arrels a la Fageda on més d'un haurà de baixar de la bicicleta.

RIANEL 07-05-2017

T'agraïm la valoració i també les precisions que ens fas a la ruta. Bones pedalades!

• Foto af Noe1975

Noe1975 16-10-2017

FAN-TÀS-TI-CA. Hem deixat el cotxe al pàrquing de les piscines. L'hem fet un dissabte al matí amb boira, el bosc espectacular, els contrastos de paisatge dels que deixen amb la boca oberta. Hem trigat 3h20' amb parades. Al pàrquing de la Fageda hi havia una gentada, ens ha agradat molt passar pel costat en bici, sense aglomeracions. És cert que allà hi ha un tros pedregós i amb arrels que hem fet caminant perquè és pujada i sen's feia molt complicat fer-lo sobre la bici, però la resta és pista ampla o bé asfaltada. El perfil permet anar descansant de les pujades, es fa molt còmode. A la font de la Trinitat hem fet un mos i desprès hem continuat la ruta amb forces renovades. L'hem gaudit moltíssim i t'agraïm haver-la compartit. És d'aquelles rutes que t'omplen el cor i l'ànima. Feliços i agraïts Rianel.

Ruta fácil de seguir con un perfil asumible y un entorno espectacular en otoño.

RIANEL 16-10-2017

Estem molt contents de que us hagi agradat aquesta ruta. La Fageda és un espai on anem sovint, en bici o a peu, i cada dia ens agrada més.
    Moltes gràcies pels comentaris i la valoració.