Tid  6 timer 32 minutter

Uploadet 28. august 2019

Optaget august 2019

Vist 29 gange, downloadet 2 gange

tæt på Bispingen, Niedersachsen (Deutschland)

Ruta circular pel Lüneburger Heide que avui ens porta des de Bispingen cap a Amelinghausen passant per boscos molt bonics i talls de Heide (bruc), encara que avui han aquests talls han sigut més escasos. Han predominat els boscos i petits poblets perduts pel mig dels arbres, combinat amb algun petit llac o bassa que han donat una mica de color a la sortida.
Des de Amelinghausen fins a Egestorf, el punt on ens hem parat més estona ha sigut a Oldendorf Totenstadt, on hi ha unes excavacions sembla prehistòriques, al mig del bruc i on també hem pogut veure un ramat de xais típics del Heide: cap i cul molt negres.
Abans d'Egestorf, hem entrat a Eyesdorf per intentar trobar un restaurant. Ni ha un però no obren fins a la 5 de la tarda.
A Egestorf, a l'entrada, trobem un restaurant, el Chaprianos, que no ens han volgut servir i ens han despatxat dient que "ja no servien més". Al costat, a la benzinera, una senyora molt correcta ens ha servit entrepans, aigua, infusions i gelats. Si uns van sobrats, altres ho aprofiten.....
Des de Egestorf, passem per Döhle i Hörpel abans de tornar a Bispingen.
Temps efectiu: 3h. 57'
Avui qualifiquem com a "Fàcil" perquè les pistes estan en molt bon estat i a més, hi ha molt tros del trajecte asfaltat.
La curiositat del dia: trobar pasturant un burrico català.