Vist 2494 gange, downloadet 77 gange

tæt på Planoles, Catalunya (España)

Cursa que s'organitza cada any durant la festa major de Planoles. La IV edició va ser el 21 d'Agost de 2010.

- Sortim de Planoles en direcció al càmping Can Fosses, una pujada força dura per anar posant les cames a to.

- Després del camping avall i amunt per una pista fins a travessar el torrent de Planés.

- Llavors 1 km de baixada fins a agafar un trencant a la dreta que arriba fins el torrent de l´Elena.

- A partir d´aquí un corriol, travessarem el torrent de Dòrria i trobarem una pujada duríssima fins a Dòrria

- Travessem el poble i agafem la pista fins a la Creu de Meians, tot travessant tres petits torrents i una pujada molt dura, i després un tram de pla amb lleugera baixada per refer forces.

- Un cop arribats a la Creu de Meians ve el més dur: una pujada molt forta entre pastures, i després una pista molt pedregosa fins al Pas dels Lladres.

- Arriba la baixada! No ens enganyem, després de fer patir les cames, ara els toca de valent als braços i les mans fins al collet de les Barraques.

- Arribem a un tros de pla per refer-nos i tornem a baixar per un corriol preciós fins al Torrent de l´Estremera.

- Des d’allà, baixada amb pista fins a Vilamanya. Molta precaució al descens que hi ha unes vistes precioses, però també precipicis importants.

- A Vilamanya continuem per la pista que porta a la font Freda, una lleugera i continuada pujada que després del que portem es fa duríssima.

- Agafarem la carretera que puja fins el collet de les Barraques, sobre 1 km, i llavors trencarem a l´equerra i agafarem un corriol de baixada (GR-11) , que ens portara al càmping de Can Fosses.

- Un recorregut duríssim i molt exigent, tant de pujada com de baixada al tractar-se d´una cursa, però amb unes vistes i paisatges preciosos.

Organitza l'Ajuntament de Planoles i el Club BTT Pas dels Lladres.