Very

• Bedømmelse

• Let at følge

• Landskab

Vær den første til at klappe
5 kommentarer

Del

Vist 457 gange, downloadet 10 gange

tæt på Spital Bridge, Munster (Ireland)

Variada i pintoresca volta per la Península dels Set Caps (Seven Heads Península). Pedalarem per bonics pobles tradicionals irlandesos, tranquil·les carreteres secundàries, platges solitàries, abruptes penya-segats, senders pel mig del bosc i pistes de terra entre ondulats prats de pastures d'un verd florescent. Tot i que una de les bicicletes que portàvem era de passeig, la bicicleta de muntanya és més adequada per a realitzar aquesta ruta. No és de molta dificultat tècnica però té trams de camí de terra, de sender, de sorra...
El paisatge és molt representatiu d'aquesta bonica regió del sud-oest d'Irlanda. Durant la primera meitat del recorregut la ruta transcorre per una part del Fuchsia Path, denominat així pels bonics colors de les flors que hi surten a finals de primavera i estiu. També podrem gaudir de la proximitat del mar i de les boniques panoràmiques d'aquest abrupta costa, això sí, amb el permís del canviant temps atmosfèric d'aquest bucòlic racó del món.

Nosaltres vam sortir d'un punt proper a Timoleague, però és més recomanable sortir del mateix poble, situat a la bonica badia de Courtmacsherry i conegut per la seva abadia franciscana (i pels pubs locals on toquen música en directe!)

Camí pel bosc

Bonic tram que el camí travessa un frondós bosc a tocar de Courtmacsherry

Camí per la costa

Aquesta volta passa durant molts trams a tocar de la costa.
Fauna

Vaques

Els ciclistes causem curiositat a les vaques irlandeses
Strand

Broadstrand Beach

Aquesta volta passa per algunes boniques i solitàries platges (si més no al mes de maig!)

Petita platja

Una altra de les boniques platges d'aquesta ruta
Kryds

Encreuament

Panorama

Dunworley Bay

La badia de Dunworley és un bonic i tranquil racó d'aquest bonic sector de la costa sud-oest d'Irlanda

5 kommentarer

• Foto af DXMARIUS

DXMARIUS 14. sep. 2018

Hermosas fotos en Irlanda. Gracias por compartir la ruta señor Very

• Foto af Very

Very 14. sep. 2018

Muchísimas gracias!! Me alegra mucho que te gusten las fotos. Irlanda es un país muy bello!!

• Foto af DXMARIUS

DXMARIUS 14. sep. 2018

Si señor, todos sus viajes los he seguido y son espectaculares. Para quienes no podemos viajar, estas rutas son nuestra forma de hacerlo de alguna manera

• Pirene 16. nov. 2018

Una molt bona excursió per aquesta península de paisatges bucòlics tant típicament irlandesos!

• Foto af Very

Very 17. nov. 2018

Gràcies pels teus comentaris !