5,3

Vist 113 gange, downloadet 4 gange

tæt på Herbeset, Valencia (España)

Ruta circular que hem fet amb els amics de la Pobla, amb visita als Ullals de la Carcellera, aquesta vegada sense aigua.
Sortim a la CV-105 en direcció Oest fins a Sant Antoni, on prenem el PR-CV-105, que deixarem després d'una bona baixada per corriols per passar al Mas de la Carcellera. Passenm de llarg i agafem asfalt per anar a trobar el camí que ens portarà als Ullals de la Carcellera, que a diferència de la primavera, hem trobat sec. Reculem una mica per anar a buscar la pista en direcció Est, sota mateix del Mas de la Carcellera. La seguirem fins la Mola d'Arrufat, i després de passar el Mas de les Solanes baixarem fins el Barranc de les Boteres, on prendrem la pista que el ressegueix i que cada vegada es farà més dura i tècnica. Arribarem al Regatxol, on la pist gira en direcció Nord i Nord-oest fins la carretera. La prenem en direccióOest fins el punt de Sortida.
Ruta no molt llarga però amb trams complicats.