eldecalblau

Optaget

maj 2020

Send til din GPS

Download ruter fra Wikiloc direkte til din Garmin, Apple Watch eller Suunto.

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Send til din GPS Send til din GPS
Vær den første til at klappe
Del

Vist 525 gange, downloadet 11 gange

tæt på Gironella, Catalunya (España)

Degut al confinament del Covid-19 he pensat a buscar una ruta circular sens sortir del meu municipi, en aquest cas Gironella. Segurament a priori no semblaria una tasca massa difícil, però tractant-se d'un poble de només 6,78 km2 amb un riu que el parteix en dues meitats, la cosa ja no és tant fàcil.
Buscava fer una volta circular contínua, sense anar endavant i endarrere pel mateix camí i intentant ometre al màxim els encreuaments, així com també no sortir del terme municipal. Això últim no s'aconsegueix del tot, però pràcticament sí: només en un parell d'ocasions ens allunyarem durant uns metres, una distància inferior a 150 metres de la "frontera".
També volia que fos tècnica, i amb la mínima quantitat de carreteres o carrers, tot i que n'hi ha. Les pujades i baixades no són llargues però si que tenen "punts interessants". Es pot fer tot sobre la bici si tens tècnica, però no és senzilla de fer.
La primera part, zona de Santgelis- Sant Marc, és molt lenta i la més tècnica. Cap al final es torna més rodadora encara que sense acabar-ho de ser del tot.
També fer esment que durant el recorregut hi ha molts fils elèctrics pel bestiar. Si estan tancats, els obriu, passeu i els torneu a deixar tal com estaven.
Al ser un recorregut tant ple de bucles, podem escurçar en qualsevol moment de la ruta, fent així un traçat al gust del ciclista.

Baixador

Tram inclinat i tècnic després de travessar el fil de les vaques
Springvand

Bassa

girar a l’esquerra cap amunt

Camps

Seguir per entremig dels camps

Escales

Baixador difícl

Escales urbanes

Baixar per l’esquerra de les escales