RIANEL

Uploadet 17. september 2014

Optaget september 2014

Vist 1595 gange, downloadet 7 gange

tæt på Schloßvorstadt, Sachsen-Anhalt (Deutschland)

Ruta sense desnivell, amb uns paisatges molt variats i que surtint de Wittenberg (Lutherstadt Wittenberg), passa per terreny catalogat com a Reserva de la Biosfera del Mittelelbe i es pot visitar el Wörtlitzer Park, a la població de Wörlitz, que és una preciositat.
Realment el més espectacular d'aquest recorregut són els seus paisatges, alternant boscos, planes obertes amb bestiar, el riu que ens acompanya (en una ocasió cal travessar-lo) i uns poblets on de vegades una visita no hi és de més (Wörlitz, p.e.).
Sortim de Wittenberg pel Elberadweg "oficial" passant per Coswig, travessem l'Elbe al punt anomenat Elbeterrasse, visitem el Wörlitzer Park i en dirigim cap a Dessau (amb una desviació per obres a Vockerode que ens fa anar uns quilòmetres per carretera i fer una volta no desitajada). A Dessau, primer visitem el Bauhaus, estil arquitectònic d'en Gropius, i després anem fins la plaça del Rathaus (ajuntament).
La tornada fins a Wörlitz, pel mateix camí. A partir d'aquí seguim "l'Elberadweg alternative" que ens torna fins a Wittenberg.