Vist 592 gange, downloadet 3 gange

tæt på Collsuspina, Catalunya (España)

Sortim des Collsuspina i passem pel centre del poble per una pista de suau baixada durant uns quilometres, fins que ens desviem a l'esquerra per fer la pujada que ens porta fins al Castell de la Popa o Castellcir, ara pista de baixada fins a Sant Quirze Safaja, fem una trialera molt xula abans d'arribar a Sant Feliu de Codines, aquesta trialera creua la carretera i després segueix, cal anar amb molt de compte en creuar la carretera ja que aquesta en un revolt que no es veuen arribar els cotxes, passem per diverses urbanitzacions i els Gallecs, passem per Mollet, Santa Perpètua i Ripollet, només ens falta creuar Collserola per arribar a Barcelona.

IBP 68

Salimos desde Collsuspina y pasamos por el centro del pueblo por una pista de suave bajada durante unos quilometros, hasta que nos desviamos a la izquierda para hacer la subida que nos lleva hasta el Castell de la Popa o Castellcir, ahora pista de bajada hasta Sant Quirze Safaja, hacemos una trialera muy chula antes de llegar a Sant Feliu de Codines, esta trialera cruza la carretera y luego sigue, hay que ir con mucho cuidado al cruzar la carretera ya que esta en una curva que no se ven llegar los coches, pasamos por varias urbanizaciones y los Gallecs, pasamos por Mollet, Santa Perpetua y Ripollet, solo nos falta cruzar Collserola para llegar a Barcelona.