Koordinater 905

Uploaded 23. maj 2018

8,6

Vist 159 gange, downloadet 10 gange

tæt på Castelldans, Catalunya (España)

Bé, hem passat unes 3h del matí. Una ruta per fer cames, unes bones pujades i unes més bones baixades, l'última baixada dura 6km, una bona manera d'acabar la ruta. Comencem sortin de Castelldans costa amunt cap a l'ermita, després cap a l'embassament de l'Albagés. Hem semblava que hauria més aigua. A l'hivern ja n'hi havia tanta o més, i és suposava que a la primavera s'omplirà i res més lluny de la realitat. També he anat per ón suposadament a de venir l'aigua i el paviment semblava mullat, els dies abans va ploure. Costarà molt d'omplir. Després he anat a l'ermita de les Besses i d'allí cap a Cervià de les garrigues que fa pujada. He agafat una dresera per estalviar-me una mica de carretera, i ho he tingut que fer a peu. Quan agafem la carretera o pista esfaltada una pujadeta i mitja i acabar amb la baixada que us he comentat. Sis kilòmetres pita avall fins Castelldans, he de dir que hi ha algun clot al paviment, gat viu. I havia un gos, havia un gat i aquesta ruta s'ha acabat. Apa doncs Salut i Pedals.