6,0

Vist 531 gange, downloadet 12 gange

tæt på Sant Quirze Safaja, Catalunya (España)

Una ruta concentrada on en pocs kilometres tenim la maxima diversio, pujada llarga y sostinguda per la Serra de Barnils desde Sant Quirze de Safaja, amb vistes espectaculars. Anem a buscar el cami que ens portara al fantastic castell de Popa, avans d'arrivar hi ha una forta pujada, a veure qui la pot pujar¡¡. Tornem rodejant el castell per un sender, depres de creuear un riu i uns prats deixem una cas abandonada la nostra dreta y ens endinsem en la Sauva negre, pujada suau pero constant fins la font, seguim per corriols fins tocar l'urbanitzacio de Puigsagordi, uns metres de pista encimentada ens porten cap a un corriol molt llarg i bonic. Per pistes emboscades ara si les pistes son rapides , anem a buscar un sender fins creuar el riu en un punt molt salvatge. Mes senders que nes portaran fins el parc del l'Aigua de Sant Quirze.

2 kommentarer

• Foto af Luis BTT

Luis BTT 26-01-2014

Hola Dr_Rip. Hem pujat de Caldes a St Quirze per fer aquesta ruta teva. Ha estat molt guapa. Gracies per compartir-la.

• Foto af Dr_Rip

Dr_Rip 27-01-2014

Gracies Lluis es una de les meves rutes preferides, aquesta zona es molt completa i maca, a qualsevol epoca de l'any, tambe t'agradara la versio que tinc de la trilogia de la tardor amb molt de corriol pero no passa pel Castell de popa.