• Foto af Caldes - Granera -Caldes

• Let at følge

• Landskab

Vist 2894 gange, downloadet 203 gange

tæt på Caldes de Montbui, Catalunya (España)

Ruta pistera amb sortida de Caldes per Les Cremades direcció al Puig de la Creu, bona pujada fins a la Alzina Balladora, hem planejat i baixat cap a Sant Llorenç de Savall per pujar cap a Granera. Foto al Castell i mitja volta i tornem, seguim pujant unes bones rampes direcció Gallifa i per la pista del Castell de Gallifa cap a Caldes (que sembla que volen fer una autopista) per Les Elies, Prat de Baix i La Font dels Enamorats. Ruta amb força acumulat però fàcil de seguir ja que tot és pista, a la zona de Sant Llorenç, Granera, Gallifa vistes espectaculars, llàstima que el dia ha estat molt ennuvolat i la visió era reduïda però per pedalar, fantàstic.

Ruta feta amb el magu Tofulbtt i Tito1972, encara que aquesta vegada ens a acompanyat l'Albert, tot un plaer company.

M@gullados 2015

Salut i Pedals.

4 kommentarer

• Foto af Anarkabi-ke

Anarkabi-ke 05-05-2015

I have followed this trail  Vis mere

Buena ruta para entrenamiento de fondo, exigente en todo su recorrido según ritmo. Buenas vistas de las cimas de la zona.
    Gracias x la ruta.
    Salut i pedals.

• Foto af singuer

singuer 24-05-2015

Fantastica ruta. Gracias por compartir este track. Ruta realizada desde Palau de Plegamans

• Foto af tito1972

tito1972 24-05-2015

Hola singuer, m'agrada que trobis interessants les nostres rutes, és un plaer compartir noves rutes amb els bikers de la zona i així anar fent més gran l'afició per la btt i la muntanya. Gairebé cada setmana pengem alguna que altra ruta, ja sigui tito1972, @narkabi o luisbtt. Cada vegada agafem més territori i noves rutes per poder anar compartint.