Download

Afstand

48,45 km

Positiv højdeforskel

1.494 m

Sværhedsgrad

Svær

Negativ højdeforskel

1.494 m

Max Højde

1.007 m

Trailrank

28

Min Højde

363 m

Rutetype

Løkke
  • Foto af Arbolí TOP: 'Musculman', 'Sant Pau Fasol', 'Fund Land' i 'Sender Sorpresa'.
  • Foto af Arbolí TOP: 'Musculman', 'Sant Pau Fasol', 'Fund Land' i 'Sender Sorpresa'.
  • Foto af Arbolí TOP: 'Musculman', 'Sant Pau Fasol', 'Fund Land' i 'Sender Sorpresa'.

Tid

5 timer 8 minutter

Koordinater

4826

Uploadet

28. december 2021

Optaget

juni 2021

Udendørs Navigation

Følg millioner af outdoor-ruter med din smartphone. Også selv om du er offline!

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Udendørs Navigation Udendørs Navigation
Vær den første til at klappe
Del
-
-
1.007 m
363 m
48,45 km

Vist 195 gange, downloadet 6 gange

tæt på Alforja, Catalunya (España)

Ruta per anar polint un track per la zona d´Arbolí. Va quedant força guapo.
Alforja com a sortida, calentem motors pujant el coll del mateix nom. Baixada pel GR i gir a la dreta, per fer la segona ... pista de les Solanes. Carretera cap el poble i sendera a l´esquerra, amb un començament on hi han 3 punts técnics de pujada. paral·lela a la carretera, és una molt bona alternativa al asfalt. Ja som a Arbolí, omplim aigua i tercera pujada, ara pel bonic bosc de l´Arrel, fins la carretera dels Castillejos, on farem un tram fins que agafem la pista de baixada, que ens portarà al "Musculman". No es altra que la rassa del descarregadors, un lloc que considero "magic" segons l época de l´any.
Un cop a la carretera, sendera de regal i direcció als Avencs de la Febró. On agafarem la pista que ens porta cap el mas d´en Frares, sendera inclosa.
Baixem per creuar el riu dels Gorgs i pujada direcció mas de Salin, quant hi som girem a l´esquerra per anar per sendera fins l´ermita de Sant Pau, on farem una de les que més m´agradem a mi ... técnica, dura, vetical, revolts impossibles i remate final ¡¡¡
Ja som al poble de nou, agafem aigua i fem la tornada per sendera direcció mas del Xetxo, creuem la carretera i agafem el cami del carrasclet per sortir al coll d´Alforja.
Només queda pujar cap a l´ermita de Puigcerver uns 2 km. per fer el remate final, sendero sorpresa i llestos de papers.
Ruta exigent, amb senderas TOP.

Kommentarer

    Du kan eller denne rute