jagalella

• Landskab

8,8

Vist 47 gange, downloadet 13 gange

tæt på Alella, Catalunya (España)

Corbalan track

3 kommentarer

• Foto af urioliva

urioliva 17-08-2020

Jeg har fulgt denne rute  Vis mere

Pel meu gust corriols masses força complicats i alguna trialera de pujada sense massa sentit (una en un tallafoc i l'altra la del restaurant cal senyor), la resta..corriols molt divertits, rapids, pista a la tornada pero enllaçant algun corriol. Jo l'he fet sortint i tornant a Alella Park (pero baixant a l'inici fins al camp de futbol i pujant de nou a la pista pel cami que pujava el track, una mica massoca si!). Finalment 27km i 900m . Força sombra a l'anada, tornada majoritariament per pista. Bones vistes de mar i algun moment a muntanya. Recomanable, pero si no t'agraden els corriols dificils (regateres d'aigua i pendents gaire pronunciades, estudiar track abans ja que es facil evitar alguns per la pista), he estat a punt de saltar-me el tram d'abans de la Mutua i m'ha semblat el millor! Senders guapisims! I el tram de darrere l'ermita també molt guapo! Gracies per compartir!

• Foto af jagalella

jagalella 18-08-2020

Gràcies pels comentaris. La vaig fer amb elèctrica i això facilta força. Gaudeix

• Foto af urioliva

urioliva 18-08-2020

En alguns moments vaig pensar que anaves amb electrica pq deu ni do!!! jajaja