J. Serra

Min Højde

Rutetype

Løkke
  • Foto af 26.03.2022 BTT Palamós - Fitor - La Bisbal - Fonteta - Montrás - Cala Castell

Tid

4 timer 22 minutter

Koordinater

Uploadet

26. marts 2022

Optaget

marts 2022

Udendørs Navigation

Følg millioner af outdoor-ruter med din smartphone. Også selv om du er offline!

Køb Wikiloc Premium Opgrader for at fjerne reklamer
Udendørs Navigation Udendørs Navigation
Del

Vist 86 gange, downloadet 0 gange

tæt på Palamós, Catalunya (España)

Ruta divertida i que té de tot, primer una bona pujada per camins i pista fins a Puig Cargol pasant per Bell-lloc, un cop a dalt comencen els primers corriols amb poc desnivell per arribar a Fitor. D’aqui baixada per camins de bosc i algún tram de corriol fins a Can Calç i La Bisbal. Bon esmorzar a l’Hostal Nou, recomenable, i d’aqui tot de plá i amb talls d’asfalt fins a Fonteta. Torna la pista de pujada, amb menys desnivell que a l’inici d’aquesta ruta fins a coronar la Serra del Más Torroella. La baixada direccio Montrás per corriols molt divertits. Per acabar la ruta he anat a tocar la costa a Cala del Castell pasant abans per Torremirona i la Barraca d’en Dali.
L’arribada a Palamós la he fet per els corriols de Les Serres.