GeorgeII

Optaget januar 2020

7,4

Vist 125 gange, downloadet 7 gange

tæt på La Barceloneta, Catalunya (España)

Ruta molt maca per conèixer el Garraf, sortim de Begues direcció Olesa, després de fer pista ampla i maca abans de Olesa es fa un petit tros de carretera per tornar a la montaña i seguir la ruta fins l'Avenç de l'esquerrà amb una profunditat de -336m. Es continua la ruta per fer la paradeta a una Verge que hi ha molt a prop. Agafem un sender fin Can Grau on tenen un petit recorregut per conèixer i gaudir d'elements molt característics del paisatge del Garraf les plantes del lloc "Romaní, Farigola, Pi", la pedra calcària etc.
Des de Can Grau fins al pròxim desviament es ciment i amb bastanta inclinació aneu amb compte que no aparegui ciclistes o coches de cara.
Agafem un sender maco fins trobarnos la pista del Garraf que ens portarà fins a Begues, 6 km de pujada per anar tranquil. Una vegada es fan 6 km deixem la pista per agafar un sender i arribar a Begues per camins més macos que la pista.
Acabem la ruta fent visita al Jordi i prenent un vermut molt agraït a ell i a la seva dona.

Vis mere external

Final sendero

Final_sendero

Avenc de l’Esquerrà

Profundidad : -336m

Verge

Inicio sendero

Inicio_sendero

Camí protegit a la dreta

Projecte de conservació de la pastura i prevenció d’incendis. Caballs lliures.%0A

Itinerari sensorial de Can Grau

Itinerari_sensorial_de_Can_Grau

Desviació a la esquerra

Desprès de baixar molt per ciment%2C de nou camí maco.