Agusti1967

Uploadet 22. juli 2015

Optaget juli 2015

Vist 289 gange, downloadet 3 gange

tæt på Albalat de la Ribera, Valencia (España)

Aprofitant una ruta molt xula del grup btt Forfaiker , he grabat esta ruta eixint des d´Albalat i tambe li he fet alguna modificacio per allargar-la i posar mes desnivell.Ha quedat una ruta prou completa i divertida que ens portara per tota la Casella, despres per la part alta de Tavernes i el paratge de sant Llorenç per a continuar enllaçant camins i pistes fins a Favara, Llauri i despres per Cantalot i les Coves anem a la Murta (volteta incluida) i aixi completem la volta a la Serra de Corbera.Els ultims kms els farem com sempre acompanyats del riu Xuquer.
Pujant a la Casella.
Vistes de la pista de la Casella.
Font de Barber.
Les Orelles entre nuvols.
Part alta de Tavernes.
Vistes de les Creus.
Per fi!!! Vent de mar....
Pel paratge de san Llorenç.
Pedalejant per pista cara a Favara.El pic Ratlla al fons.
L´altra cara de la serra de Corbera, vista des de Favara.
Al fons tenim san Sofi....si algu s´anima.......esta quasi de pas.
Castell de Corbera vist des de la baixada de Cantalot cami de les Coves.
Com no........una visiteta a la Murta.
Ara siiii!!! Fi de ruteta i anem a per la cervessa!!!!!.(44ºc. al sol al termometre del meu amic Juan)