avipep

Uploadet 31. december 2018

Optaget december 2018

Vist 183 gange, downloadet 8 gange

tæt på Saltor, Catalunya (España)

(29-12-2018) Pista de Ribamala-Coll de Jou-Sant Martí d'Ogassa-Sant Martí Surroca-Colònia Estabanell-Sant Pau de Segúries-Sant Joan de les Abadesses

**PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL**

Sortim des de l'inici de la pista de Ribamala a Coll de Jou, a tocar de la N-260. Pugem per aquesta pista de terra, ampla i en molt bon estat, passem pel Pla de Cal Pegot on veiem el monòlit en record a Mossèn Xirinacs i quan portem uns 12 km de pujada, arribem a una cruïlla de pistes. Aquí acaba la terra per avui, ja que la resta de ruta, serà ciment i quitrà. Des d'aquí continuem i pugem els 2 km que ens falten per arribar a Coll de Jou i tornem a baixar fins aquesta cruïlla per la mateixa pista.

Ja de tornada a la cruïlla, seguim la pista cap a Camprodon (hi ha pals indicadors) Passem per Sant Martí d'Ogassa, per la Font de la Dou i arribem al trencant d'Ogassa. Nosaltres seguim cap a Camprodon (està indicat). La pista comença a pujar, passem per Sant Martí Surroca, arribem al trencant del Coll de Pal, nosaltres seguim Camprodon (també està indicat) passem pel Coll de la Creu i arribem al Pla d'en Plata, on la pista comença a baixar. Passem per Sant Miquel de Cavallera i arribem a la Colònia Estabanell.

Aquí connectem amb la C-38 i la seguim cap a la dreta, creuem Sant Pau de Segúries i la Colònia Llaudet. A la sortida d'aquesta Colònia agafem el tram recent acabat de la Via Verda de Sant Joan de les Abadesses a Setcases, encara en construcció. Arribem a Sant Joan de les Abadesses, creuem el poble i a la sortida pugem cap a la Via Verda del Ferro i del Carbó i la seguim fins a les pistes de l'Agrupació Esportiva Ripollès, on sortim de la Via Verda i seguim per la N-260 al 0,5 km que ens quedan fins al cotxe.