Moving time  3 timer 28 minutter

Uploadet 15. juli 2019

Optaget juli 2019

Vist 4 gange, downloadet 0 gange

tæt på Hospital de Órbigo, Castilla y León (España)

Deixem enrere Hospital de Órbigo i seguim per pista de terra planera, ample i envoltats de camps de panís. Arribem a Astorga, on passem pel davant del Palau Episcopal de Gaudí i la catedral. Seguim la ruta, gairabé sempre en paral·lel a la carretera. Com que les carreteres són poc transitades, en alguns trams les seguim. Poc a poc i sense que es noti massa, anem guanyant alçada. Ens aturem per dinar a Rabanal del Camino, i en acabat fem una becaina a l'ombra d'un arbre. Reprenem la ruta seguint la carretera. El pendent cada vegada és més marcat i amb algunes rampes fortes. Són uns 8 quilòmetres fins arribar a la Creu de Ferro. Llavors comença una baixada curta i un últim repetxó fins unes antenes, el punt més alt de l'etapa. A partir d'aquí, també per carretera amb molt poc trànsit, comença una llarga i divertida baixada d'uns 12 quilòmetres fins arribar a Molinaseca.