jbs

Optaget marts 2018

5,9

Vist 169 gange, downloadet 9 gange

tæt på Cànoves i Samalús, Catalunya (España)

Cànoves i Samalús - pantà de Vallfornèrs - Can Vallfornèrs - Pla de La Calma - El Sui - Coll del pou den Besa - Castanyer den Cuc - Pantà de Vallfornèrs - Cànoves.
Tota la pujada per pista fins el Pla de la Calma, un cop a dalt combinant trams trialeros i pista fins El Sui i a partir d'aquí baixada trialera de debò fins el Coll del Pou den Besa i un xic mes avall fins a retrobar la pista. Aquesta trialera es molt divertida pro no tothom la gaudirà......Si es traça be es pot baixar tota a "0" incloses les petites remuntades. Un cop a la pista no deixeu de visitar el Castanyer den Cuc - Impressionant.
Barreta energètica abans d'arribar a dalt a races del fort vent. Del pocs llocs amb vistes de tota la pujada.
Amb una mica de neu per fer ambient !!!
Vent molt fort
Inici de la trialera cap el coll del pou den Besa
Vista de la trialera cap el Coll del Pou den Besa
Seguim per trialera cap a la pista
Arbre monumental. Es l'arbre mes gruixut de Catalunya amb diferència. https://ca.wikipedia.org/wiki/Castanyer_de_Can_Cuc
Amb Bosch de 500 un consum aprox del 70%, pràcticament tota la pujada amb modo sport (sense cansar-se gens).