valiskan

Uploadet 25. juni 2016

Optaget juni 2016

Vist 1427 gange, downloadet 36 gange

tæt på Olot, Catalunya (España)

Ruta molt maca amb un entorn molt agradable. El cami es fácil de seguir, pero recomano el GPS per les cruilles. En la Cruilla Bv5209 vaig seguir al cami de la dereta i es un cami tancat, acaba en unes escales que les vaig baixar amb la bici a ma, es baixa molt be fins abaix al panta de Sau en la BV5209.
Despres del Hotel La Riba hi ja un cami fins a Rupit, el vaig agafar, la pista es asfaltada pero no en bones condicions per la bici, tenia po de punxa, pero a anat molt be. Despres de Rupit el cami es mes fácil de seguir. Salut i cames. 24.06.2016

Olot. La Pinya. Can Trona. Sant Esteve d'en Bas. Sant Feliu de Pallerols. Les Planes d'Hostoles. Amer. La Celera de Ter. Anglès. Osor. Sant Hilari Sacalm. Prats de Matamala. Collsesplanes. Càmping El Pont. Camí del Pont de Malafogassa. Camí vell de Vic. Sant Romà de Sau. escales (ojo). Presa de Sau. Carretera de la Riba. Panta de Sau. Hostal de La Riba. Collet de les Bigues. Camí de Sau a Rupit. Rupit. Hostal de la Devesa. Coll de Condreu. Coll d'Uria. Sant Simplici. Sant Esteve d'en Bas. Can Trona. La Pinya. Olot - R93 (OHS) 24.06.2016 Pinarello