Tid  3 timer 46 minutter

Uploaded 9. oktober 2016

Recorded oktober 2016

Vist 320 gange, downloadet 5 gange

tæt på L'Arboç, Catalunya (España)

L'Arboç - Vilobí del Penedès

Ruta organitzada per la Penya Ciclista de l'Arboç per anar a fer una volta amb bicicleta i trobar-nos a esmorzar a Vilobí del Penedés tots els simpatitzants que han volgut disfrutar de la sortida.

A Vilobí dels Penedès ens hem trobat a esmorzar dotze amics de la Penya Ciclista, en Feliu, Alehandro, Dani, Miquel Angel, Ramón, Jaume, Guillem, Paco, Jordi, Miquel Vidal, Mario i Josep D.

El recorregut passa pels següents llocs i localitats: l'Arboç, Banyeres del Penedès, Lleger, Cornudella, Sant Jaume dels Domenys, La Múnia, Les Cases Noves de la Riera, Sant Martí de Sarroca, La Rovira Roja, Guardiola de Font-rubí, Bellver, Vilobí del Penedès, Santa Maria de Vallformosa, Les Cabanyes, Vilafranca del Penedès, Santa Margarida i els Monjos, La Ràpita, Les Masuqes, Torrelletes, Castellet, Clariana, La Gornal i tornada a l'Arboç.

Consells per ciclistes:

Com obtenir potència extra per al teu pedaleig

Gairebé qualsevol cosa que hagis de fer a la teva bicicleta tindrà un efecte molt directe amb ella, alhora que sobre la teva butxaca. Si realment vols que el conjunt home-màquina pugi alguns punts de més en els watts que produeixis, hauries de revisar el teu pedaleig.

És una mesura la mar de econòmica per la qual probablement no hagis de gastar ni un cèntim, ni calerons.

De fet, si ja fas servir pedals automàtics, l'únic que et cal és aplicar la potència de forma correcta sobre els pedals de la teva màquina.

Estem parlant d'un concepte molt trillat, del qual molt aficionats ni tan sols saben realment com aplicar-lo. La idea és aplicar l'esforç dels teus pedalades, perquè l'esforç siguin sempre tangent a la circumferència de forma el gir dels pedals sobre l'eix de pedalier.

Queda una mica travallengües, però en aquest cas la pràctica és molt més senzilla que tot el cacareig de la teoria.

Si apliques els conceptes del pedaleig rodó, guanyaràs entre un 15 i un 25% de potència addicional, el que no està gens dolent per a alguna cosa que només et portarà una mica de temps i paciència. Val la pena seure i aplicar els conceptes de la pedalada amb rodó.