Jordi Fornells

Min Højde

Rutetype

Løkke
  • Foto af 190924 Arbúcies-Coll de Ravell-Sant Hilari-Santa Coloma-Amer-Osor-Sant Hilari-Arbúcies

Tid

5 timer 51 minutter

Koordinater

Uploadet

24. september 2019

Optaget

september 2019
Vær den første til at klappe
Del

Vist 220 gange, downloadet 5 gange

tæt på Arbúcies, Catalunya (España)

Ruta de nivell moderat, amb paisatges i vistes molt agradables. En un 70% del recorregut, carreteres molt tranquiles i poc transitades.

Enfilem Coll de Ravell des d'Arbúcies, pujada llarga però suau sota l'atenta mirada de les Agudes i el Matagalls. A la benzinera del coll travessem l'Eix Transversal i 10 km més, la meitat de pujada, ens duen fins a Sant Hilari. Baixem per la Gi-551 fins a Santa Coloma. Baixada llarga, 22 km, ràpida i divertida. Una mica bruta per les recents tempestes. Meitat del recorregut i toca esmorzar a Santa Coloma de Farners. Amb la panxa plena enllacem per la C-63 fins Anglès on prenem la carretera d'Osor. Hi ha l'alternativa a través de Susqueda i baixada per la Mare de Déu del Coll, però se'ns feia massa llarg. Bé, la carretera d'Osor, 24 km de pujada suau però constant que acaba passant factura. Baixem de Sant Hilari a Arbúcies per la carretera principal. Ràpida i també divertida però molt transitada.
Sortida de recorregut mig molt recomanable.