itaca58

Uploadet 14. september 2016

Optaget september 2016

Vist 1428 gange, downloadet 38 gange

tæt på Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Dia 1-Ruta apta per bicicletes de turisme, seguint el recorregut del Pirinexus fins a Vilanova de la Muga on ens desviem cap a Figueres, un recorregut ben bonic, prou ben senyalitzat i amb molts de trams ombrejats que s'agraeixen en dies de molta calor com els que ens estem trobant, fem nit a Figueres després de més de 60 km recorreguts. Dia 2-El tram de Figueres a Olot és el menys bonic, no hem trobat una ruta alternativa massa clara i el fem gairebé tot per carretera, hi ha trànsit i tot i haver-hi voral, imposa una mica. A Argelaguer dinem i agafem un tram de pista que ens porta a veure el parc de les Cabanes d'en Garrell, seguim fins a Sant Jaume de Llierca, una ruta alternativa a la carretera del tot recomanable. Acabem el dia com l'havíem començat, a l'asfalt. Un tema recurrent és el que ens trobem a gairebé tots els pobles, trams prou ben arreglats de carril-bici, però que massa sovint acaben en no res i et deixen amb la sensació de poca sensibilitat envers aquest col.lectiu. Acabem el dia a Olot que està de preparatius per les Festes del Tura que comencen aquesta setmana. Dia 3-El tercer dia toca arribar a Girona, aquí ja ens trobem la ruta del Carrilet, molt ben senyalitzada i acondicionada, tot un goig. Fem nit a Girona i l'endemà seguim el tram de la ruta del Carrilet fins a prop de Platja d'Aro, després una mica d'asfalt fins a Sant Antoni de Calonge i tornem a agafar, després de travessar Palamós (on han millorat força l'accés en bicicleta) el tram de la Ruta del Tren Petit que ens porta fins a Palafrugell, d'aquí a Pals, Fontclara, Fontanilles i per una pista que agafem al Pont de la Blaia tot travessant camps de fruiters arribem a Torroella un altre cop. En total 244 km en quatre dies i per nosaltres ben a prop de casa.
Park

Monument

Olot-Plaça Major

Bro

Pont ruta del Carrilet Girona-S.Feliu G.