Primera part Botamarges. Forna-Lorxa
tæt på Lorcha, Valencia (España)
Vist 905 gange, downloadet 14 gange
Rutebeskrivelse
Entrenament per a la Botamarges 2013. Eixida de Forna cap a Villalonga. Continuem per un camí al nord del Serpis, creuem a la via verda pels tubs, passem el tunels i comencem la pujada a l'alt de La Safor. Pujada molt dura amb un desnivell mig del 20%. Baixada poc corredora fins a L'orxa, amb molta pedra solta. Només podem carregar aigua a una font dins de Villalonga i a la Font dels Olbits que està en la baixada cap a Lorxa.
Kommentarer (5)
Du kan tilføje en kommentareller anmelde denne rute
Esta ruta se puede hacer con bike?
Esta ruta en concreto solo puede hacerse en bici en la zona que coincide con la via verde del Serpis (la zona plana que se ve en la mitad del track). La zona entre Forna y Villalonga no es demasiado escarpada pero muy complicada para bici. La zona del Alto de la Safor es totalmente imposible por desnivel y tipo de senda. La via verde del Serpis va desde Alcoy a Gandía y es totalmente ciclable.
Acabo de darme cuenta que el track está al revés. En cuanto pueda lo modifico.
Muchas gracias!!!!!!!!!
Yo he hecho siempre con bike Villalonga > Lorxa por la cantera a coger la via verde y continuando en la cantera por la carretera hasta Lorxa. (mas dificil). Era por intentar encontrar una via alternativa.
un saludo, Javier.
Modificado. La teneis en el sentido correcto en http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5188220
Saludos.