3,0
6,1

Vist 152 gange, downloadet 4 gange

tæt på El Canyet, Catalunya (España)

Circuït Vermell - 12.5km
EL circuït vermell comença al Leroy Merlin pujant per pista i corriols fins la base de la Serra de Can Mas continuem per una descens per corriol fins enllaçar amb la pista que puja a les ermites de Sant Onofre i Sant Client. Farem la pujada pel dret a l'ermita de sant Climent per un corriol curt pro exigent. Un cop a l'ermita farem un seguit de pujades i baixades abans d'enllaçar amb el camí que dona la volta al Puig Castellar. Conquistarem el Poblat Ibèric on divisarem el nostre pròxim objectiu, La Creu de Montigalà. Continuarem el trail baixant agafant diferents corriols i un tram final de pista fins arribar a la base de la creu de Montigalà, la pujarem seguint la pista i farem tota la cresta fins agafar el corriol/pista final que ens portarà de nou al Leroy Merlin.

Dades tècniques:
>12.5km (Aprox. 5km pista + 7.5km corriols).
>407mts desnivell positiu.
>No hi han fonts al camí.