5,4

Vist 614 gange, downloadet 11 gange

tæt på Vall de Ebo, Valencia (España)

Ruta Bandolera: eixim de Ebo per la carretera del Pla de Petracos, al aplegar al Barranc de Malafí (que meravella) ens endinsem dins d'ell i apleguem a la porta de Malafí on ens dirigim cap a la Font de Paet per dins d'un barrancò. Agafem la primera pista que adreça cap al camí d'Alcalà-Ebo. El seguim a apleguem a les instal.lacions forestals, on agarrem el camí de baixada estrany que ens porta a Ebo passant per la font de la Serra fent un descens vertiginòs amb tota la vall de Ebo com a vista. Uau!!!

1 kommentarer

• Foto af Llorenç Pérez

Llorenç Pérez 14-07-2012

Ruta Bandolera: salimos de Ebo por la carretera del Pla de Petracos, al llegar al Barranco de Malafí (que maravilla) nos adentramos dentro de él y llegamos a la puerta de Malafí donde nos dirigimos hacia la Font de PAET por dentro de un barranco. Cogemos la primera pista que dirección hacia el camino de Alcalá-Ebo. Lo seguimos hasta el final, hasta las instalaciones forestales, donde agarramos el camino de bajada extraño que nos lleva a Ebo pasando por la Font de la Serra haciendo un descenso vertiginoso con todo el valle de Ebo como vista. Wow!