Javisi

• Landskab

8,4

Vist 320 gange, downloadet 3 gange

tæt på Krishnānagar, National Capital Territory of Delhi (India)

PRÒLEG DE VIATGE:

Aquest viatge a l’Índia es basa en dos blocs ben diferenciats; el primer es tracta de les visites a les ciutats que configuren el Cercle Daurat, és a dir, Delhi, Jaipur i Agra. El segon bloc és un trekking a la regió de Himachal Pradesh, al massís de l’Himalaia.

DIA 1: Visita a Delhi
Delhi és la capital de la Índia i, tot i no ser la metròpoli més gran, té més de 23 milions d’habitants. Sortim de l’hotel i anem a fer un tomb per la Delhi antiga. Nosaltres optem pel rickshaw, una opció que permet conèixer-la de primera mà. Tot seguit, ens dirigim a la Mesquita Jama, la més gran de la índia i una autèntica obra mestra, ja que gaudeix d’un enorme pati rodejat de pilars i de tres portes.
A continuació, conduïm fins al Raj Ghat, uns jardins magnífics on va ser incinerat Mahatma Gandhi i on encara hi crema una flama permanent. Molt a prop, hi ha la Porta de la Índia, inspirada en l’Arc de Triomf de París i construïda en record de les víctimes de la Primera Guerra Mundial i de les Guerres Afganes del 1919.
Just darrera de la Porta de la Índia podem observar l’edifici del Parlament Indi, que es pot visitar en molt poques ocasions i nosaltres no vam poder en motiu de la mort del president.
Per acabar, vam visitar un dels temples sics més importants. Allà es pot conviure amb els practicants d’aquesta religió i també es poden sentir les seves pregàries.