Tid i bevægelse  35 minutter

1,5
3,0

Vist 35 gange, downloadet 1 gange

tæt på Kızılay, Ankara (Türkiye)

Kızılay'ın Zorlu geçişleri içeren kısmı

Necatibey Caddesi'nde bulunduğum konuma doğru yaya geçidinden bisikletler Karşıya geçecek

Önce buradan karşıya geçip sonra fotoğrafın sol üst köşesinde görünen hemzemin yaya gecidinden tekrar Karşıya geçecek

Rotamız buradan karşıya geçiyor Atatürk Bulvarı üzerinden

Karşıdan Necatibey Caddesi'nden bulunduğum konuma doğru karşıya geçtim şimdi Mithatpaşa Caddesi'nden karşıya geçeceğim

Mithatpaşa Caddesi'nden karşıya geçiş bu şekilde arşıya geçince valiliğin önünden Abdi İpekçi Parkı'nın içinden geçiyoruz

Valilik binasının önünden Park'a giriyorum tak çok güzel ve eski bir park

Hak içerisinde yol gibi mevcut sert zeminler var rahatlıkla bisiklet yolu yapılabilir

Rota fotoğrafın ortasındaki takipçi yaya yolundan devam ediyor

Ve Rota Aksu Caddesi'ne giriyor

Tersten bir kez daha yapıyorum Rotayı

Mithatpaşa Caddesi'nden karşıya geçiyorum

Ben Atatürk Bulvarı'ndan karşıya geçerek Necatibey Caddesi'ne bağlanıyorum

Necatibey Caddesi'nden karşıya geçerek Rotayı tek tarafta planlıyoruz Necatibey Caddesi 4 giriş 4 geliş bir yol ve Tek yön buradaki Tek problem sağda park eden araçlar olabilir

Aynı zamanda bir iş yerleri Caddesi olduğu için bu tür Park alanları çok fazla belediyenin an Park alanı da var burada

Bu şekilde çapraz park etmiş araçlar çok fazla

Fatih Bey Caddesi'ndeki eğim başladı Şu anda bisikletimle çıkıyorum

Burası Kumrular Caddesi yeşil Rota buradan geliyor Tek yönlü olduğu unutulmamalı

Ben ters yönden çektim kaldırımdan ilerliyorum bisiklet yolu için müsait genişlik var 2 gidiş Tek yön bir yol gibi

Fotoğrafta görünen Bina eski Milli Kütüphane binası şimdiki Halk Kütüphanesi rotanın buna dokunması oldukça güzel

Burada rotan dolmuşçuların arasına giriyor çok yoğun dolmuştur iyi ve dolmuş depolama alanı var böyle

Metro inşaatı bağlantısı olduğu için daha Öteye Gidemedim Güven parkın içerisinde son buluyor Metro çıkışında

Kumrular Caddesi üzerindeyim bir doğru yöne doğru çekiyorum

Yeşil Rota Burada kırmızı rotaya bağlanıyor tekrar Necatibey Caddesi'nde yiz

Yok kesildi burada değişiyor

Rota Buradan sağa dönüyor

Necatibey Caddesi'ndeki Rota bitti ve sağa döndük kamu kuruluşları arasından Rota ilerliyor iki gidiş iki geliş bisiklet yolu için uygun

Rota bulunduğum yerden gelip fotoğrafta karşıdaki yola geçmeye çalışıyor

Fotomaç bu yoldan devam ediyor Tek yön olabilir Burası dikkat edelim solumuzda askeri yalan var sağımızda konut

Rota buradan Ana yola çıkış yapıyor